Persade!

Tjejmilen på 49.14. Placering 695 av 28000 anmälda. Precis samma tid som Min träningsguru Cissi fick på Göteborgs Midnattslopp för några veckor sedan. Att hon då gick i perioder spelar ingen roll. Hade min snittpuls uppe på 186 hela den sista kilometern och hade det inte varit för solen och bristande motivation hade jag säkert kommit under 48min, men nåt måste jag spara till kommande år. Riktigt nöjd överlag. Fick pepp ab Maria Akraka och önskade Carolina Gynning lycka till innan. Superkul lopp, tack Linda för detta! Nu beger vi oss till den nybyggda villan i Tyresö där adriano får leva rövare med lilla Tyra idag med.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kanontid ;) Förresten så gick jag bara en gång. Tror stenhårt på att båda persar nästa vecka också.

2010-09-05 @ 20:16:59
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0