Känningar

Dagens lättdistans var tänkt gå i 6-tempo och vara väldigt lugnt men tanke på min ömma vänstra vad. Har kommit på vad mitt problem är och jag har jättesvårt att köra lugna pass, i lugnt tempo och utan att slå något rekord på intervaller eller liknande. Får bli bättre på det. Rätt behagligt att springa i detta lugna tempo som slutade på medelhastighet om 5,21min/km.  Inte bestämt mig än om jag ska springa halvmaran. Cillen börjar bli frisk från hennes feber och jag håller nästan tummarna för att hon inte kan starta - då får jag bättre samvete om jag inte heller gör det. Egon. Tack vare en livlig och mammasjuk Adriano i min säng heeeeeeela natten vaknade jag upp med halvt nackspärr. Vetekudden har fått kurera idag men inte 17 är jag sugen på att inte persa på halvmaran. Har i princip alltid gjort det hittills, alltid blivit snabbare. Om ifall att jag blir sugen på lördag har jag gjort en ny spellista med alla mina favoriter, speciellt till halvmaran...

I skog med musik:

7,35km

39,21min

5,21min /km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0