Heldag med familjen

Idag har jag och min familj, Adriano haft en heldag.

Vi började med att ligga och dra oss i sängen på morgonen innan vi gick upp och tittade på bumbibjörnarna. Jag lagade gröt till oss som jag åt upp själv och så gick vi ut på upptäcksfärd till Trädgårdsföreningen ett stenkast bort. Idag hittade vi en mystisk stig uppför ett berg och efter lite springande i trappor och bland träden kom vi fram till ett torn där man kunde äta smarriga våfflor(tack för tipset Sandra). Adriano svepte sin och sa "Jättegoda!".



Efter en sväng på stan kom vi fram till att vi borde baka kött-, förlåt kanelbullar. Adriano var med från början, är så kul att göra såna här saker tillsammans nu när han har bättre kontroll och vill vara med och hjälpa till. Han väntade tålmodigt medan vi gömde bullarna som vi sedan bakade ut. Jag åt bara fem, han ingen. Som vanligt.



Imorrn kör jag långpass med löparskorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0