24km rikare

Jag är inte såå mycket för att skryta, så jag tänker inte göra det nu, eller här...om att jag sprungit 24km idag. Det skulle inte göra mig till en bättre människa att tycka att jag är duktig och ge alla andra dåligt samvete, men det gör mig iallafall till en bättre löpare. Så sjukt glad att jag fått tillbaka min motivation. Ett glädjens löppass idag. Bella gjorde mig sällskap under sista halvan och vi sprang iväg och tittade på Roxen by night.

Funderar på lite peppskor i höstmörkret. Eftersom jag kopierar Cissi vad gäller i princip allt om löpning så lutar de åt ett par stabila och grymt snygga Nike Lunar.  De gula är bara så grymma men rosa matchar mer mina andra kläder. Vilka röstar ni på?


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Grym eller matcha? Hm. Eller både och. Det säga ju vara bra att växla skor varannan dag ;)

2010-09-26 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0