Stockholmshelg

Jag kan minsann inte sitta still en enda helg. Denna helgen hade jag obokad för en gång skull men drog i förmiddags iväg med adriano till stockholm. Planen var att hinna till junibacken innan stängning men det får vi ta imorrn istället. Sagotåget där är bara fööör fint! Åker nog mest dit för min egen skull, hehe... Har nu ikväll suttit och hjälpt mamma plöja igenom massa gamla brev, foton, kort och andra nostalgisaker. Himla roligt, väcker många minnen om mina 20 första år i vårt hus på Alnö utanför Sundsvall där jag växte upp. Jag lovar att om du släpper in mig i det huset med ögonbindel hittar jag fortfarande lika bra. De ljuva barndomsåren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0