Kusindag nr 2

Då var denna arbetsdag slut den med.



Stor lär liten.

Heldag med kidsen började kl 9 idag, skönt med 6 timmars sömn, över förväntan! Adriano mådde prima så vi stack iväg till Simhallen och plaskade i timmarna tre. Kidsen skötte sig klanderfritt och lekta vild, glatt och halvlydigt. Inga drunkningsförsök och armsimpuffar på hela tiden.





Jag upptäckte att det ryms två barn i joggingvagnen om de kramas samtidigt. Däcken håller nog inte så länge men de ryms iaf vid sitsen vilket var kanon när vi skulle iväg och posta alla brev imorse. Utan dubbla uppsättningar av cyklar, cykelsitsar och syskonvagn har det varit småsvårt att gå runt med knattarna ens till busshållplatsen. De är så snabba båda två och jag kan bara springa åt ett håll i taget, tro det eller ej.







Riktigt kanondag har det varit men jag känner att kroppen behöver vila, var ett tag sen jag hade en +6timmars natt. Dessutom har jag inte tränat på länge pga förkylning och det finns lite spring i benen. Jag somnar så fort jag börjar läsa böcker för Tilda på kvällen och det är inte speciellt uppskattat. Kom ni ihåg när ni var små och mamma/pappa somnade mitt i bokläsningen så man satt och väckte dem hela tiden? That's me!



Salsastund innan lägdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0