Kalasförberedelser

Jag ska nog inte jobba som festfixare i framtiden iallafall. De senaste timmarna har jag suttit och fixar och planerat inför det stundade kalaset på söndag och jag inser att typ inget är färdigt. Som tur är har jag organisationen själv, min syster Magda och minnet och ordningen i egen hög person, mamma till min hjälp i helgen. Magda har t o m redan införskaffat en piñata, så himla grymt!

Har nu kommit på en rolig överraskning till alla barn i Goodiebagen som de ska få och Donald (hör och häpna) kom med en bra idé vad gäller snacks, kan man tänka sig. Har även funderat på pannkakstårta men det tror jag blir till frukost istället.

Adrianos presenter
är nu omsorgsfullt inslagna och jag sparade t o m några till jul. Man vill ju inte skämma bort honom föööör mycket. Allt går hittills i tema Lego Duplo i alla dess former och färger som vi nästa vecka kan "bygga sammans" med.


Min huvudpresent till Adriano: En Duplobåt med massa roliga gubbar som man kan ha i badet. Jag hade en precis likadan när jag var liten och han kommer definitivt älska denna. Hoppas jag. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0