Första passet på 12 dagar

Efter en förkylning, 2 dagars visit i Stockholm, barnkalas och barnvakt på heltid kom jag idag äntligen ut på en löprunda. Fick jag med alla ursäkter nu? Mycket jobb att ta igen samt lite velande resulterade i att jag snörade på mig skorna 40min innan jag skulle åka och hämta Adriano. Vanliga rundan i lagom tempo i mina underbara kompressionskläder. Tyvärr upptäckte jag idag att tröjan är lite liten då armarna domnade av i slutet av passet. XS är ingenting för en Medium idag heller alltså. Var iaf riktigt härligt att springa.


Imorrn kör jag igen!!

Sträcka:
6,83 km
Snittpuls:
171 slag/min
Hastighet:
12,09 km/h
Kaloriförbrukning:
450 kcal
Tempo:
04:58 min/km



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0