21,04 km gladare

Melissa Horn har verkligen jättefina låtar men ingen människa kan väl bli glad av att lyssna på dem. Nej, lite för många låtar om div olyckligt fick mig att vilja fly bort och det illa kvickt. Jag jobbade bort allt extra snabbt och tog på mig löparkläderna. Tänkte idag tar jag en fri runda - det händer i princip aldrig. En löprunda som jag inte bestämmer hur den ska se ut innan alltså. Det slutade med ett avslappnande långpass på ett halvt marathon och grymt skönt var det. 10km var på asfalt och 11km i skogen, varav 5km backlöpning!! Finns det någon bättre terapi än löpning? Mina favvolåtar på ipoden gjorde ju inte saken sämre heller. Känns inte som det blir någon träningsvärk imorgon heller. Jag ska slå dig på Stockholm Marathon nästa år Pappa, kanske till och med Cissi...

Sträcka: 21,04km
Tid: 1:59:56 tim
Tempo: 5.42min/km
Medelpuls:162 bpm




Den slitna och missfärgade favvokepsen fick hänga med idag.


Lerigt som attan i skogen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad duktig du är! Själv har jag tränat typ 1 gång på en månad. Hmm, ska börja nästa vecka igen. Tror jag...

2010-10-29 @ 15:37:43
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0