Tredje dagen gillt

Idag sprang jag igen. Jag kunde inte hålla mig, får passa på när motivationen finns där! Jag ville egentligen ta ett långpass på två timmar men efter jag jobbat klart, jobbar för fredag-lördag-söndag, städat hela lägenheten, hämtat paket, lämnat brev, gått ner ed saker till källaren och sorterat tvätten insåg jag att jag bara skulle hinna med ca 15km, en sträcka jag sällan springer. Med +10 ute och riktigt blåsigt sprang jag till Roxen och några små vändor runt Stångån tills jag kommit upp i:

Sträcka: 15.6 km
Tid: 1:25:25 tim
Tempo: 5.28min/km
Medelpuls: 161

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mhä, hallå! Sluta träna så mycket! Hur ska jag då komma ikapp? ;)



Nerå, du är jätteduktig. Keep up the good work!

2010-11-04 @ 22:40:08
URL: http://cillenl.webblogg.se/
Postat av: linda-mamma till Tyra

vad duktig du är med träningen! Ullared gick över förväntan, men nästa gång blir det utan barn och typ nån gång i januari/februari...nu orkade jag ju inte ta mig igenom allt, utan satsade på grejer till Tyra bara. Kram!

2010-11-06 @ 20:28:50
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0