Skrytmåns

Jag är så sjukt lyckligt lottad som har en sån stor och underbar familj. Även om vi inte bor nära så försöker vi ses och flyga och fara runt hela Sverige och halva Europa till och från för att kunna ses. Förra helgen var Adriano och jag en sväng till Göteborg och träffade så många vi kunde av våra släktingar. Vi kom upp i 12 stycken om vi räknar med hunden Thimmy. Hos min farmor&farfar och mormor&morfar vet man att dörren alltid står öppen och det är så härligt. Jag har alla mina mor- och farföräldrar kvar i livet vid 28års ålder, mycket sällsynt och mäkta uppskattat!

DETTA ÄR KÄRLEK!!

60 år tillsammans and still going strong. Mina idoler, farmor Linéa och farfar Yngve!




Jag gjorde manikyr på både farmor och farfar. Kolla in tummarna till vänster!



Adrianos morfar hittar en docka. Tur att barnasinnet finns kvar trots 60år fyllda.



Faster Lisa har pianolektion.



Barnen lär sin morfar/farfar hur Iphone fungerar.



Matbordet, vår bästa plats.



Min fina farfar och hans barnbarns barn Tilda & Adriano.



Järngänget, Cissi, Pappa och jag själv ger oss ut på en löprunda i snön.



Brorsan ville tydligen också vara med på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0