Lycka i snön

Jag är så lyckligt lottad börjar jag inse nu. Som Stephanie i The Hills sa I think I found my happy place. Är väldigt tillfreds med livet just nu och väntar inte på att livet ska börja på riktigt eller att något speceillt ska hända.

När Adriano och jag tittade ut genom fönstret imorse sa han "åka pulka!". Ändå sedan jag köpte pulkan för någon månad sedan har jag informerat honom att man itne kan åka på asfalt utan vänta till snön kommer. Och nu var den alltså här... Jag tog med mig pulkan till förskolan när jag skulle hämta honom och då låg det ca 1cm snö på backen, helt perfekt. Jag börjar springa och Adrianos ansikte lyser upp av lycka. Vi hittar en liten backa som vi turas om att åka nerför och har riktigt skoj tills det blir dags att åka hem. Jag är sååå bortskämd med mitt liv och de människorna jag har runtom mig, familj och vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0