Kort distans med blixthalka

Jag är fullt övertygad om att utetermometern spela mig ett spratt idag. Det var inga +5 utan snarare +1 eller nollgradigt när jag gick ut och sprang. Eftersom Adriano var på förskolan bara halva dagen idag fick det bli ett kort pass på standardrundan. Kallt och halt men drog på i två av de sista kilometrarna och fick ihop ett helt ok snittempo med tanke på uppjogg och ishal asfalt. inget snabbpass alltså, det sprar jag tills imorgon om vädret tillåter. Invigde nya skorna idag, kändes lite som att hoppa på hoppstylta(ni vet vad jag menar..) jämfört med terrängskorna. Grymt!

Sträcka: 6,72km
Tid: 34:15min
Tempo: 5.05min/km
Medelpuls: 166.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0