Fredag

Vart tog denna vecka vägen? Redan fredag och jag vet inte var dagarna tar vägen. Idag tog jag mig inte ut på löppass med intervaller som jag ville, hade alldeles för många saker på min to-do-list som var viktigare. Hann inte jobba mycket heller så sitter fredag kväll och jobbar ikapp, najs.

Adriano har precis somnat. Han fick lyxet att sova middag idag så han var pigg och glad till vårt besök hos hästarna och getterna i eftermiddags. Varje fredag hämtar jag honom nån timme tidigare så åker vi och hittar på något kul. Telefon och jobb förbjudet under denna tid! Idag åkte vi till Lillvalla där de har hästar, getter och kaniner. Jag hade laddat upp med ett helt paket knäckebröd så vi kunde mata dem. En utsvulten get bet Adriano i fingret (!) så vi avancerade vidare till något snällare kaniner istället som fick resten av paketet. Hur mysigt som helst! Hemma väntade en kaosmiddag i all sin ordning med Gabriella och Emilia. Jag tror vi är de enda som står ut med varandra och tycker det är coollugnt när barnen går runt med trähammare och skriker och slår på allt som rör sig och allt som inte rör sig eller kastar spagetti på golvet. Krävs mammor för att tycka att det är kul ;=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0