Första advent

Söndagen på första advent firades i förväg på lördagen med julpynt och fingerfärgmålning. Mäkta uppskattat av Adriano och mig!



Lördagskvällen spenderades ute på Platå för ovanlighetens skull och vi hade sjukt roligt. Trots detta förstår jag varför jag inte går ut oftasre, man är ju inte 20 längre... Igår hade jag vilodag all in medan Adriano & D hade kvalitetstid. Var lite sugen på att springa idag men insåg tidigt att det varken skulle finnas tid eller ork. Dessutom var det -14 när jag hämtade Adriano från förskolan, helt sjukt. Har nu provat ut och beställt löparskor för vintern på Löplabbet: ICEBUG Hiko.




Dessa pinglor ska rädda mig från att halka och bryta ryggen samt ge mig möjligeheten att köpa snabbpass även på halt underlag. Skorna har nämligen ståldubbar och är tydligen värda sina 1600:-. Det hör till ovanligheten att jag köper löparskor till ordinarie pris men dessa är svåra att få tag på annars och jag vill ha dem nuu! Mina tre andra par löparskor får vila lite under vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0