Förra veckans löpning

Nu har motivationen hittat tillbaka på riktigt, lagom till kylan och vintern som hag trotsar. Inga lopp framför mig på lång tid, bara Stockholm Marathon i början av sommaren nästa år. Förra veckan smet jag ut på många korta löppass, totalt 5 av 7 dagar! Tidsbrist är aldrig en ursäkt, 30min är bättre än 0! I Edinburgh blev det ett kort intervallpass på löpbandet med 4 intervaller på 2.5min i 4.06-tempo med 90sek i 6tempo emellan. Grymt snabbt men roligt! Tog även en snabbis morgonrunda igår morse för att se lite mer av staden.

Totalt 40.04km, slår Cissis veckomängd för första gången i historien. Hon brukar ju ofta ligga runt 5-7mil i veckan och jag på blygsamma 2-3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0