Älskar kylan och vintern!

Jag tillhör den speciellt uvalda skaran människor som inte blir deprimerade under vinterhalvåret. Älskar snönPlöjde igenom 13 km slask och vintern, ju mer snö, dessto bättre. Slask däremot har jag inte mycket till övers för. idag och känner hur bakbenet snabbt blir blött, mys. Försöker springa lite snabbare men jag halkar snabbare bakåt än jag springer framåt. Men vad gör det...? Luften är frisk och kall, snön täcker allt(och alla) och jag springer i ett av världens vackraste länder och årstider. Trotsa vintern, gå ut och spring direkt!

 

Fartlek!

 

Sträcka:13,29km

Tid: 1:12:53tim

Tempo: 5.29min/km

Medelpuls: 161

 

Schysst tempo för att vara halt och kallt. Några km gick i 5 tempo, snabbare än så gick inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0