Veckans första träning

Nu har jag väntat och väntat på att bli frisk. Lite väl länge den här gången, 9 dagar utan träning. Det är ju meningen att jag ska toppa formen nu men istället går jag bakåt och undrar hur tuff den här maran egentligen kommer bli. Challo körde pepptalk föra helgen om bl a blödande bröstvårtor och helt slutkörda löpare hon sett på upploppet på förra årets mara. Kommer jag vara en av dem undrar jag?

Dagens Body Pump gick OK, samma vikter som sist men tog inte i allt för mycket. Nu är jag helt slut, det tog hela dagens energi. Imorrn flyger Donald iväg till Peru och då måste jag vara frisk och kry för att leka järnet med Adri i 3 veckors tid. Ser fram emot det jättemycket, vi ska ha så himla roligt! Baka, hälla mjöl i soffan, dricka saft från golvet...ja, alla såna grejjer som är lite svåra att göra när pappa pedantino är hemma.

Ungefär så här känner pigg jag mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0