Världens sämsta mars

Vilket pissvecka det har varit denna vecka. Jag tror allt som kan gå fel, har gått fel. Vad håller jag på mig egentligen? Enda trösten är att jag varit ute och sprungit. Har redan ringt min syster Magda och frågat om hon vill ha Adriano, och det ville hon. Ska sätta honom på tåget imorrn till henne tänkte jag. Själv. För min del vill jag helst åka till nån liten undangömd håla nånstans där jag varken hörs, syns eller behöver känna något. Sen kan jag ligga och kolla på alla avsnitt av One Tree Hill och äta toblerone och bilar i veckor och bli jättetjock.

Kollade idag på film med Adriano, surprise. Har nu introducerat Djungelboken för honom och det finns en jättefin scen i den där gamarna sjunger för lilla ensamma Mowgli om att man ska vänner ha. Blir tårögd varje gång vi kommer fram till den scenen. Gamarna är så himla snälla med honom trots att de precis träffats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0