Nytt gym



Den här veckan får Adriano stanna hemma från förskolan och leka 100 lekar att leka med mamma istället. Han blir jätteledsen när vi lämnar honom och är det en lååååång stund efteråt så jag och personalen kom fram till att det var bäst att ta en kort paus därifrån. Som alltid blir det mycket roligare när man verkligen går in för att leka istället för att hålla på att göra andra saker samtidigt eller prata med andra samtidigt. Bara Adri och jag... Och elefanten på busfabriken och köttbullarna på IKEA. Dagen började med busfabriken som får agera mitt gym de kommande veckorna. Studsmattorn, minicyklarna och klätterställningarna gör susen!

Kommentarer
Postat av: linda

Du har en som städar och jag en som bakar, bytlåna nån dag? :)



Jag började springa idag! Kommer dock aldrig komma upp i ditt träningstempo, med träning typ varje dag. Då är man värd att få äta gott fikabröd som jag läste längre ner att ni bakat!

2010-03-24 @ 19:41:22
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0