NYANMÄLD Stockholm HALVmarathon

Idag tvingade jag med mig Adriano ut i joggingvagnen så att han kunde sova gott och jag få lite motion. Han somnade efter 1 minut och då satt jag igång. Vågare på mig på mycket som 1h och 20min, genomsnittstempo 6min/km och han vaknade precis när vi kom hem. Fullkomligt älskar min joggingvagn, vilken frihet.
Inga ursäkter är bra nog för att inte ge sig ut och springa!


Jag har börjat inse att jag behöver ett nytt träningsmål nu så jag har precis anmält mig till Stockholm Halvmarathon 2010. Jag utgår ifrån att minst Cissi och Linda hänger på men Sandra borde också anmäla sig. Hon har lovat mig en halvmara nån gång tror jag. Dags nu!



Kommentarer
Postat av: linda

Nu är också jag anmäld! Ska bli jättekul! Men undra vilken grupp jag seedas in i...har ju bara meriter från 2008 eftersom 2009 gick i graviditetens tecken...du lär ju hamna typ längst fram :) Ska ringa efter en springvagn som vi blivit lovade att få låna av en släktning...ska kolla så den är bra och funkar, annars köper jag nog en ny nu i veckan. Min bebis är ju lättare att springa med, mindre kilon än din :)

2010-03-28 @ 12:06:31
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag är på!!!!

2010-03-28 @ 13:46:48
URL: http://cillenl.webblogg.se/
Postat av: Cill

Nu är jag anmäld, men nu förväntar jag mig att du springer Göteborgs halvmara med mig :) Fast där kan man efteranmäla sig på plats.

2010-03-28 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0