Livebloggar direkt från sängen

Observera tidpunkten vid detta inlägg. Sällan är klockan mellan 02-07 när jag bloggar men denna natt är speciell. Edith är speciell. Hon har precis somnat om efter sin nattfika och hennes mamma lyckades också somna nån stans i vår nattkonversation. Som ett under sover hon nu själv i sängen mellan mig och magda, vilket hon tokvägrade för bara en månad sedan. Tjejen håller på och bli stor! Nu undrar ni säkert var den engagerade fadern håller hus? Jo, han får ta gästrummet när jag kommer så att han kan sova lugnt och jag får njuta av Ediths härliga gurgelljud hela natten lång. Förresten så fiser hon så himla sött. Detta är lyx, ska ni veta. Najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0