Diplomeringen 2010. Äntligen min tur!


Igår var det cabarésittning för årets ekonomdiplomander vid Linköpings Universitet. Lina, även kallad min källa på konkurrensverket, var min alldeles egna kavaljer för kvällen. Kvällen började med fördrink och mingel, något som vi båda bara äääälskar. Mingla alltså. Efter middagen var det dags för Cabaré - tyvärr den sämsta och tråkigaste cabarén jag sett. Dessutom fanns endast en lärare på sittningen. En stor eloge till Peter Andersson som står ut med att umgås med studenter på fritiden!





Fördrink med Sandra och Alma.



Fin dukning och en jättegod förrätt - Skagentoast.



Vi glänste hela kvällen!





Tråkig cabaré.



Lite inspiration från min storebrro Johannes.



Kort på kvällens bästa tjejer samt Mr. Jäger.




En glad Kamellio.



Dubbelté. Ungefär här vaknar kreativiteten.




Hallonpannacotta, såå gött!





Dansglada Bella mötte upp oss efter cabarén.





Imorse var det dags för att dra på sig finklänningen i och bege sig till katedralen. MIN katedral, det som Staffan introducerade för mig under uppropet 2003. Nu är den färdig efter mycket gråt och slit. Jag fick mitt efterlängtade diplom och en varm kram av allas våran Staffan Hård av Segerstad. 



Hemma väntade underbara blommor från min snälla mor. Det finns ingen som gillar blommor så mycket som hon och därför vet hon bäst vad som går fint ihop. Tack mamma!

Intensiva 24 timmar som det perfekta avslutet på årtiondets sämsta vecka. Bella och Lina, ni är grymma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0