Bästa uppladdningen för maran!

Jo då, storebror kan han. Fcik för en stund sedan samtal från storebror Johannes som tycker att även jag (& Adri) förtjänar att leva fina livet i samband med Stockholm Marathon i början på juni. Historiskt sett har mina syskon och jag sovit i ett källarrum på Lidingö Folkhögskolan när det varit dags för Lidingöloppet och jag inser nu att min fars uppladdning för dessa 30km kanske inte alltid varit optimalt avkopplande med tanke på madrassömn och 5 (+4 oäkta) galna kids att underhålla.

För Cissi och mig blir det annorlunda.

Vi anländer dagen innan marathon till Stockholm utan barn för ett avkopplande dygn på det nybyggda Elite Hotel Marina Tower som för övrigt ligger ett stenkast från mammas lägenhet. Dagen efter marathon fyller jag dessutom 28, äntligen ett steg närmare 30.

Den bästa födelsedagspresenten kära bror!


Marathondagen är den dagen då Finnboda blir COMMUNITY med Frida, Johannes m familjer bor på samma hotell. Jag tänkte ta med Monopol som vi kan spela på lördag kväll, det vet jag att speciellt Frida skulle uppskatta. Kanske vill Pappa, Filip och Magda också vara med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0