Äntligen vår!

I förmiddags passade jag och Adriano på att gå ut och leka lite med vattenpölarna. Termometern visade +9 utomhus så regnkläder + stövlar åkte på. Adri är jätteduktig på att plaska i vattenpölar och man måste erkänna att det är riktigt skojjigt. Skulle det finnas plaskmarathon där man konstant springer i vattenpölar skulle han säkert vinna.

Tyvärr så bor vi nu inte längre nära skogen utan mitt i stan, vilket innebär att vattenpölarna är något smutsiga och äckliga. Det går inte längre att dricka pölvattnet, tyvärr. Detta gäller då även mig.






Med posten kom idag även ett jättestort paket, det största jag nånsin fått. Innehållet bestod av vår nya barnvagn, en svart Maclaren Techno XT. Det märks verkligen att det är kvalité på denna. Min snälla syster Frida har varit gullig nog att köpa ut den i London till mig och skicka hit så jag fick det mycket billigare än vad den skulle ha kostat här. Tack Frida, vi är jättenöjda! Adriano har provsovit och godkännt den och den är sååå otroligt lätt att köra med, speciellt i köpcentrum. Önskar vi hade köpt denna från första början och haft den paralellt med Brion.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0