Älskade löpning


Som protest mot att det är läggdags kollar jag runt lite  på olika lopp jag kan anmäla mig till i höst. Måste ha ett mål efter Marathon är avklarat. Kanske Berlin Marathon, Stockholms halvmarathon eller vågar jag mig på Lidingöloppets 30km med alla dess backar? Jag rös i kroppen när jag såg denna underbara bild från Göteborgsvarvet. Tänk, snart är det dags. Stämningen den dagen är oslagbar, så grymt. Detta år ska jag stödja pappa Fred, Härnösands blivande kommunalråd. Han är lite gammal och behöver ha någon som kan peppa honom igenom loppet.

Kommentarer
Postat av: linda

asså, sthlm halvmarathon vore ju en morot, verkligen. Jag funderar under dagen, sen kanske jag anmäler mig, man måste liksom göra det för annars blir det inte av.....jag hade tänkt ta den nästa år, men jag har ju iof hela sommaren på mig att träna. Intressant, ska tugga på lite våfflor idag och överväga det.



jag tyckte 6 km gick helt ok. Men jag vet att jag kommer plågas vid milen. Därav varför två mil inte låter så lockande just idag.....



Fördel Sthlm halvmara: då måste jag köpa nya skor. gillar den tanken.

2010-03-25 @ 08:09:08
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0