Önskelista till födelsedagen

Jag är nu oficiellt sjukt avundsjuk på min svägerska Cissi!

Inte bara det att hon löptränar en mil på 48min men hon köpte nyligen en löparklocka Garmin Forerunner 305 och kan se via GPS hur snabbt/långt hon springer samtidigt som den är en pulsklocka. Jag har inte sprungit med pulsklocka sedan jag laddade ner Runkeeper till min Iphone men nu tycker jag den börjar bli lite tung att springa med. Den GPS störs nämligen av pulsklocka och mäter helt galet då, så jag måste välja. MEN jag vill inte välja! Så om ni undrar vad jag önskar mig på min födelsedag nu på söndag den 6 juni så är det en Garmin 305. Kostar "bara" ca 1600-1700kr på nätet, betydligt dyrare i butik.

Bara ifall någon undrade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0