Hur dum kan man vara?

Ibland börjar jag tvivla på mig själv. Klockan är 12.30 och idag har varit en riktig SKITDAG. Eller närmare bestämt den senaste timmen.

Kommer upp en bil på Hertzfreerider.se till sthlm som jag då snabbt bokar. 1 minut efteråt märker jag att jag bokat fel dag. Ringer dit och alla är på lunch, klockan är 11.30. Bestämmer mig för uppepp genom att gå på Step 1 på gymmet, det enklaste av alla Step-pass. Tji fick jag. Efter 11 minuter är jag helt lost. Står längst fram så jag ser riktigt bra men vad hjälper det när instruktören kör på. Efter 8 omgångar mitt i en låt tar jag min bräda, ställer tillbaka den och går ut. Frågar mig hur dum jag kan vara egentligen? Är jag så hilma puckad och seg att jag inte ens klarar enklaste konditionspasset?

Jag försöker intala mig själv att det är nåt roligt i paketet som jag skulle hämta ut på posten och åker dit istället. Brevet innehöll Marathon-kläder MEN såklart så hade de (återigen) missat att skicka med en sak. Idag tar det allt detta personligt och riktat mot mig. Men dagen är ung, det kanske vänder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0