Frukost på balkongen

Måste ju ta vara på att man har morgonsol och att vi har ett extra förråd balkong. Idag cyklade jag med Adriano till förskolan och det gick bra - ingen träningsvärk kvar i benen men snabbt gick det inte. Känns fortfarande att man är lite sliten. Första gången jag sprang Göteborgsvarvet hade jag träningsvärk i två veckor och gick baklänges upp och ner för trappor. Nu är det nästan helt borta efter 5 dagar och jag sprang en mara.

Som belöning för denna cykeltur tog jag en sen frukost i lugn och ro på balkongen innan dagens alla sysslor sätter igång. Idag ska jag jobba dubbelt så snabbt eftersom jag ska vara barnvakt åt Emilia på dagen imorgon. Hon har precis börjat gå och är riktigt tålig och tuff tjej som kommer ge Adriano en riktig match vad gäller hans leksaker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0