Dagen D!

Idag kommer jag bli en marathonlöpare. Idag kommer jag pressa mig själv utöver alla gränser och bli hyllad som aldrig förr.

Igår anlände Cissi och jag till Stockholm och checkade in på vårt fina nybyggda hotell. Efter en sväng hos lilla Edith m div släkt tog vi oss tillbaka till hotellet för ett alldeles för sent dopp i poolen och 10min jacuzzande. Grym uppladdning!


Hotellfrukosten var underbar. Vi ska gå ner en andra gång efter vi badat i poolen och gjort oss fina för loppet. Tack Cissi&Johannes för världens bästa uppladdningspresent! Och för att nämna presenter fick jag igår en tidig födelsedagspresent-En Garmin Forefunner 305!!!!! Cissi kunde hålla sig hela dagen igår utan att säga något. Stort tack alla, den ska invigas på marathon idag!




Fina tjejer i hotellobbyn.

Kommentarer
Postat av: Frida G

Go Sara!!! :-)

2010-06-05 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0