30 handskrivna brev

Jag funderar på att själv börja knåpa ihop 30 handskrivna brev att ge till någon som en romantisk gest, sådär som Victoria gjorde mot Daniel. Min syster Magda och jag var och såg på kortegen i lördags och såg de kära turturduvorna på nära håll. Min mamma trodde att jag hade bättre chans att någon skulle ge mig brev efter jag själv börjar vara snäll. Nu återstår bara ett litet problem. Vem vill ha mina brev? Adriano? Då måste jag vänta i flera år på dem ju... Hmmm.

Jag gick ut och sprang på saken för att rensa huvudet. 20 fina kilometrar på 1:50timmar i behagligt tempo. Börjar märka att jag är van på långpass nu :)

1:50:03 timmar
20km
5.30min/km

Hälsporre vänster fot, f-ck u!

Kommentarer
Postat av: linda

Jag tänker ju INTE springa någonstans i närheten av dig på halvmaran. Herregud Sara, du är ju i toppform, vad coolt!

2010-06-24 @ 20:45:35
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0