Livet som arbetssokande

Det gar langt mellan blogginlaggen och troligtsvis annu langre nu. Har ikvall formaterat om datorn och pa nagot satt registrerat ett spanskt tangentbord istallet for svenskt, darav inga aao ;) Borjar verkligen lara mig annars med att fixa datorn, ar 4e gangen pa ett ar som jag formaterar om den. Sex och ett halvt ar pa nacken har min lilla burk men tycker den kan halla med ett ar till.

Livet som arbetslos, forlat arbetssokande ar ganska harligt, an sa lange. Det ar val det till paniken over att det tar tid att hitta ett kul jobb kommer, om den nu gor det. Det kan ju faktiskt handa att mina framtida arbetsgivare ringer redan pa mandag och vill ha mig.

Anledning till att veckan varit sa rolig ar nog mest for att jag lekt sa mycket med Adriano, men framfor allt min nya hobby: Min Iphone. Ar fortfarande en rookie vad galler applikationer och maste forbattra mig men har iaf lart mig att ladda upp kort via mobilen till facebook. Saaa grymt! Kanner mig sa mer social och nu kan jag ringa folk utan att fa daligt samvete for att det kostar for mycket, har ju anda en hog pott som maste ringas upp.

Imorrn onskar jag mig varmare an minus 15 sa att jag kan testa runkeeper-applikationen till iphonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0