Idol-Calle på kalas i Linkan



Bella tyckte att jag skulle komma förbi hennes jobb igårkväll eftersom Idol-Calle ( tvåan 2009) skulle spela där. Jag har ju ett förflutet som kändisstalker så jag kände att jag måste leva upp till mitt gamla rykte. Man ryser verkligen när han sjunger, blir en helt annan grej live. Det slutade med att vi bestämde att det skulle bli utgång, så jag, lillBella & Bella kilade hem och piffade till oss. Han var precis som dödliga människor en helt vanlig kille, lite mer ödmjuk och lite mer rockstar än väntat. Mer skvaller än så blir det inte.





Bella & Calle


Efter att ha spenderat merdelen av onsdagsnatten rännandes på stan tyckte jag att det var dags att göra en liten ansträngning för framtiden. Denna har bestått i att söka roliga och intressanta tjänster som jag faktiskt egentligen skulle vilja ha. Jag hittade fyra stycken i hela Sverige. Sökandet får fortsätta med andra ord.

Frågan är vilka som kommer vilja ha mig först? Riksbanken eller Konkurrensverket? Det är bara en fråga om tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0