Bästa secondhandfynden

På begäran kommer nu bilder på mina ynka fynd från secondhandbutiken Hjärta till hjärta igår. Tycker det var lite tomt i hyllorna nu jämfört med vad det brukar vara och det blev inte alls lika mycket shopping som vanligt. Slutnotan hamnade på fjuttiga 80:- för nedanstående samt 6st vinglas som var för tråkiga för att kvalificera sig med på bild.



Snyggaste randiga retroglasen!

Min mormor har liknande i sommarstugan som jag vi barnbarn bara äälskar.

Ganska dyra: 10kr/st


Knäckebrödshållare i teak.

Min svåger Uffe är galen i teak (och har en mindre överflöd av teak i sin lägenhet) men denna var faktiskt en present till en annan familjemedlem. Vi får se om vi behåller den ändå...

Billig: 10kr. Knäckebröden ingick ej.

Pussel, 500-bitars.

Hoppas att alla bitar är med för jag räknade de inte innan jag köpte.

Dyrt: 20kr.

Leksaksbil som man med fördel kan köra in i andras skor.

Värd sina slantar redan innan på affären.

Perfekt pris: 5kr.

Kommentarer
Postat av: chalo

Knäckebrödskorgen var ju bara uuurhärlig! Myrorna i sthlm e bara så dyrt, knäckebrödskorgen skulle lätt ha gått loss på 80 spänn! Tacka vettja Linkan! Njut av den braiga second hand shoppingen medans du fortfarande bor där! puss

2010-01-31 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0