Att kunna jämna ut

Igår var det tredje löppasset för mig på 5 dagar. Riktigt duktigt tyckte jag och mina benhinnor och jag konstaterade att det var dags för en längre paus på sisådär kanske hela tre dagar. För att underhålla mig under dessa dagar började jag igår med att träffa en gammal och kär vän, Ulrilkra. Gulli kom hem hit och vi hade vin- och drinkkväll och hon hade tagit med foton från vår resa till Italien när vi gick i ettan på gymnasiet år 1999. 11 ÅR SEDAN! Rackarns vad fräscha vi var och vilken klädstil, men framför allt var alla dessa pojkar på bilderna heta än idag. Blev några vänförfrågningar på facebook i jakt på dessa italienare - såklart från Ullis konto och inte mitt.

Vi drog ut vid ett och somnade nån stans vid fyra. Stackars Ulli har blivit magsjuk idag, precis som hon brukade bli efter festerna på gymnasiet. Ett riktigt sammanträffande att det alltid händer dagen efter utgång. Skumt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0