Alla hjärtans dag

...var den första dagen som Adriano helt och glatt vaken kämpade sig igenom en hel dag. Jag tar det som en fin present.

Fick rosor av Adriano (spons av Donald) som han själv köpt på Hemköp. Konstaterade tyvärr att några av rosorna alltid nickar redan efter en dag. Men det är tanken som räknas.



Fick även ett par nya DIOR solglasögon i present av Donald. Var bara tvungen att gå en promenad till Gamla Linköping för att prova dem. Adri och jag passade på att smita in på fenomenmagasinet dit pappa drog mig och mina syskon som barn. Tror det var gratis inträde då, för annars hade vi väl inte varit så flitiga besökare direkt ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0