Nya skor igen

Idag var jag och hämtade ut två par nya löparskor. Jag fortsatter att trots vintern och även om mina fötter och vader inte helt är med på noterna så är min humör det. ICEBUG Hiko har extra pronationsstöd och är en kraftigare, rätt tung löparsko, givetsvis med dubbar.



ICEBUG Spirit
är en vattentät lättviktsko, även den med dubbar. Den sistnämnda köpte jag mer på kul, har ju aldrig ägt en lättviktssko fram tills idag. Halva priset, oemåtståndligt.



Vi får väl se hur många snabbpass på isigt underlag jag tar i vinter. Riktigt kul känns det iallafall, nu kan inget stoppa mig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå Sara!



Vart har du shoppat dina löpskor? Jag är också sugen på att införskaffa några mer vinterlöpvänliga. Har du och din svägerska anmält er till NY Marathon?



Kram

Emelie

2010-12-17 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0