MADRID imorgon!

Resan drar ihop sig och imorgon flyger jag iväg till mitt Spanien och älskade Madrid. Jag var tillräckligt svag för att komma överens om att gå ut på lördagskvällen till Pacha, ett av Rebeckas och mitt häng i Madridnatten för 6 år sedan. Så gammal är, 6 år sedan! Rebeckas gamla rumskompis jobbar fortfarande som "killen med listan" på Pacha och vi betalar såklart inte vårt första inträde nu på lördag heller. V.I.P coming through var det för 6 år sedan, får se hur det blir nu med två gamla damer som knappt orkar med högklackat.

Äsch vad jag älskar mitt liv som mamma, total och konstant bekräftelse från världens finaste varelse. Adriano snackar som bara den nu och börjar bli bossen i huset. Tre hela dyna utan honom, tråkigt men ändå skönt så jag får sakna honom lite. Jag får passa på och lägga mig nu när han ännu inte hunnit vakna och krypa in till stora sängen, hans favvoplats. Tänk, mitt Madrid...Denna gång ska jag uppleva det till fots och försöka springa både fredag och lördag. Nos vemos a proxima semaña si es que regreso pues...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0