Inte världens bästa år

År 2010 går tyvärr inte till historien som ett av mina bästa år. Jag har visserligen kunnat spendera riktigt mycket tid med Adriano som har utvecklats jättemycket och så föddes ju mitt nästanbarn Edith i januari. Åsså mitt första marathon förståss, mitt allt i våras! Min kompis Linda skrev en rolig lista om årets händelser på sin blogg som jag tänker kopiera och modifiera för att sammanfatta året jag med.

Årets händelse: Stockholm Marathon 5 juni 2010

Årets besvikelse: Att Adriano aldrig får uppleva Mamma & pappa & barn på riktigt

Årets rookie: EDITH!

Årets recept: Tigerkaksbrownies med vitchoklad

Årets kväll: Pacha Madrid 2010

Årets dag: 6 juni, min födelsedag och dagen efter marathon

Årets fråga: Har du fått nåt jobb än?

Årets överraskning: Pappa som Härnösands starke man

Årets bekantskap: Gabriella utan tvekan. Världens bästa bollplan.

Årets höjdpunkt: Den långa sommaren i Luleå

Årets mening: Nappen ska sova / kan du hjälpa mig?

Årets sysselsättning: Löpträna

Årets sämsta: Rs-virus

Årets sång: Rumpa rumpa by Ariano & Tilda

Årets film: Skönheten & Odjuret

Årets tv-program: Starke man

Årets skratt: Adriano & Tilda i lule

Årets projekt: Åka bort på helgerna

Årets plats: Ullared

Årets person: Adriano Nikanor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0