Ingen julstämning

Jag tror jag måste ta hjälp av Carola snart. Förstår inte var julstämningen försvunnit, är som bortblåst sedan Madridhelgen. Kanske 20 grader (plus) och sol tog bort vinterkänslan helt och hållet? Fyra ynka dagar kvar till julafton och två dagar innan vi åker till Göteborg. Har hoppat på min stora nya resväska nu som innehåller löparkläder, massor av presenter, men bara till barnen förståss, och en bilbältestol. Hur det nu får plats är ett under. Sen tänkte jag att skor och vanliga kläder får allt rymmas i en liten ryggsäck för mer packning än så vägrar jag när jag åker själv med Adrianotåg. 9 minuters byte i Katrineholm ser jag som en utmaning i marathonklass.

Köpte en jobbdator idag, en liten 11,6tums HP. Jättefin ser den ut och den har inte Windows Vista utan Windows 7 och så blev det en rosa extern DVD-brännare i modell slim. Att som heter slim är ju bra, eller hur? Även om jag är bortrest nästa varje helg så är jag ju sällan ledig så denna pingla får fälja mig var än jag åker framöver. Jobbet framför allt. Tack Far för arbetsmoralen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0