Good old days

Helgen spenderade jag i vackra Madrid med massor av tjejkompisar. Många kära återseenden med vänner som jag inte träffat på alltför lång tid. Att det var +15-20 grader och sol gjorde helgen inte värre. Joggade i Retiroparken på fredagen, så härligt. Gick till Sol och blev nostalgisk samtidigt som jag konstaterade att min Madridtid är förbi och aldrig kommer tillbaka. Köpte serranoskinka och spansk ost till kvällsmat, finns inget bättre. Hade inte med mig några kamera och delar därför bara med mig av bildminnen från lördagskvällen på Rebeckas och mitt favorithak (för 6 år sedan iallafall), nämligen PACHA! Vi är något lugnare nu än i mina yngre dagar kan jag tillägga. Hade sjuuukt roligt men lite småtragiskt att se att samma människor jobbar där på nätterna, även nu när de är 30+ och  40+. Måste va slitsamt att jämt vara ute. En gång var tredje år tycker jag räcker.

 

Som alltid var vi VIP då Rebecka som bott i Madrid i 8år känner de flesta. Vi ser ju dessutom inte ut som vi är en dag äldre än 22 heller. Måste tillbaka i vår, bara måste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0