Tvunget löppass

Idag var jag så illa tvungen att ta mig ut och springa. Det var varken roligt eller tråkigt utan gick enbart på rutin. Jag bytte en löppass som är rätt tungt att ladda för mentalt eftersom det tar sån tid och körde intervaller 4*1000m istället. Inte det minsta sugen inser jag att löpning och gått från att bli något roligt och skönt att komma ut och ge järnet till att bli ett måste.

Jag hatar måsten.

Min mamma vet mest av alla att det sämsta sättet för att få mig att göra något är att säga att jag måste göra det. Jag har levt i tvärtom världen vad gäller måsten hela livet och försöker undvika dem så gott jag kan. Nu har jag skapat ett eget måste helt själv.

Hur blir jag av med detta monster?

Hur får jag tillbaka träningsmotivationen utan att behöva lägga av helt ett tag och tappa kondition?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0