Sommaren i Luleå

Om det nu är någon som läser detta s förstår ni nog att jag haft en rätt skön och slapp sommar. Inte utan jobb eller lek men jag har hunnit med alla mina favoritplatser: Sommarstugorna i Frillesås och i Luleå. Vi var nära tre veckor i Luleå och sommaren var som när jag var liten, fast nu med en till liten grabb med att leka med. Har även hunnit med kryssning till Tallin, Pappa har fyllt&firat 60år ,Sofia har gift sig, Edith har lärt sig älska Nestlés barnmat, Tilda har börjat nollan och min gamla babushka har kommit till liv.

Lite minnen från Luleå:



Nattåg till Luleå, helt sjukt kul. Egen kupé är ett måste.



Adriano lycklig på Sandögrynnorna i Luleå skärgård.



Edith badar i Luleå. Kan sparka rätt bra.


Adriano hämtar vatten i Luleå.


Morfar kör den 30år gamla lådbilen.




Älskade underbaraste Farmor & Farfar.



LAXLOPPET på Junkön!! Adri i blå keps och Tilda i rosa till höger om honom.



Sommarjam i Luleå.



Fixar gräsmatta a la Johannes.



Krokofantjakt
med kusinerna på nya gräsmattan.




Alla var med och klädde ut sig. Här Uffe i hjälmen och Magda i mössa från polarn o pyret till vänster.


Kommentarer
Postat av: anonym

Vilken vacker gräsmatta!

2010-08-25 @ 05:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0