Tur att jag inte bor i Skåne

Skulle jag bo i Skåne skulle jag rulla istället för att springa runt. I fredags när vi var bortbjudna på påskmiddag hos mormor & morfar serverades det spettekaka, dagen till ära. Johannes och jag fick med oss resterna hem(hälften!) och jag har knaprat på den varje dag sedan dess. Till och med i bilen på väg hem till Linköping idag satt jag och åt spettekaka. Adriano gillar det också så man får gömma den om man vill ha den ifred.

En lekfull vecka i Göteborg med mycket släkt, god mat och lite kvalitetstid med största kusinerna Adri och Tilda. Cissi och jag har varit duktiga och sprungit på rätt bra, som t ex i lördags när vi sprang 20km på asfalt i 6-tempo. Det känns sjukt bra att inte ha träningsvärk efter ett sånt pass, då känner man att man kommit någon vart. Både Cissi och jag kom fram till att vi springer med rookieutrustning som varken har snabbskor ett kompressionstights. Äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0