Spring i benen

Väl utan bil bestämde jag mig idag för att åka till IKEA med Adriano imorse. Vi dissar dessutom bussen och bestämde oss för att promenera i gott sällskap av Gabriella & Emilia istället. Powerwalks har blivit lite av min och Gabriellas hobby på senaste tiden. Barnen fick äta köttbullar och leka i de inredda barnrummen innan vi begav oss hemmåt. Som vanligt köpte vi ingenting till oss själva.

Som grädde på moset gick jag ut och sprang efter jag kommit hem. Tog ett långpass då jag var jättetrött och inte orkade med ett snabbpass. Dessutom sken solen och det gjorde den under hela passet. Ren glädje under 2:04:58 timmar, solsken, mjukt skogsspår, kortbyxor och ingen löparjacka. Bara löparsolglasögon som fattades men det får nån fiffig person ge mig i födelsedagspresent istället. Tyvärr läser GPSen inte helt exakt då andra varvet i skogen tydligen var 200m längre än det första. Hmm.

20.02 km
2:04:58 timmar
Genomsnittsfart: 6.15min/km.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0