Dagens workout

Jag tycker workout låter lite tuffare än att bara säga dagens träning. Sådär internationellt som jag hela livet försökt vara. Kanske därför jag började vid sprek, så att Staffan Hård Af Segerstad ständigt fick berätta för mig hur speciell just jag var som internationell ekonom. Nåväl.

Blev inget långpass idag, fick inte ihop det med mat och besök hos frissan. Gick istället på 30min Core och 1 timmes backträning på löpbandet. Kände att backträningen häromdagen inte var jättetuff men det var den idag. Sprang på konstant fart om 10,5km/h i en timme med varierad lutning enligt ett slumpmässigt program. Tog riktigt bra!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra där! Själv är jag inte frisk än :(



Ha såååååååå kul ikväll!! :)

2010-04-10 @ 18:22:56
URL: http://cillenl.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

En uppdatering om gårkvällen kanske? ;) Hade ni kul?



Jag har bara tränat två pass den här veckan, men å andra sidan var det nog bra för nu börjar jag äntligen känna mig frisk. Så nästa vecka bli förhoppningsvis bra.



Hade din far på besök idag. Han var gullig och hade med sig presenter. DVD-filmer till Bobbo, en bok, ett stort foto på Johannes som liten och tre lågenergiglödlampor :)



Btw så åker jag och Tilda till hallen imorg, tror att vi åker tillbaka den 23.



Kram

2010-04-11 @ 23:02:54
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0