Biggest Loooser

Var rätt pepp idag inför kvällens poweryoga men avbokade det och tog mig en joggingtur upp till skogen istället. Nu när det töat och man kan springa i elljusspår utan att halka in i trädgrenar gäller det att passa på om benen ska palla lite hårdare träning.



  • 26min uppvärmning/lättdistans i 6-tempo
  • Backträning 22 minuter, ca 40sek backe och lugn jogg ner
  • Avslutning med 4 snabba och 1 lugn.
Totalt 1h 15min. Har bytt till nya löparskor nu, ASICS 2140, givetsvis samma modell som tidigare men mycket bättre dämpning. Får ladda på med ett nytt par på göteborgsvarvets mässa := )

Kom hem lagom till Biggest Looser på TV och gömde mig vid dörren så att inte Adriano skulle se mig innan han gick och lade sig. Är man favorit så är man ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe, ja det blev lite långt av bara farten. Men bra jobbat själv, måste också köra backe. mm, på fredag kanske när du kör ditt långpass...

2010-04-07 @ 23:40:31
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0