21060 meter till vardags

Med 6 veckor kvar till Stockholm Marathon och en liten underbar grabb att umgås med gäller det att utnyttja de luckor som finns, eller som jag gör, skapa nya luckor. Idag var det dags för ett efterlängtat långpass och klockan stannade på 2.05.57 timmar och 21060m, 13meter längre än ett halvmaraton. Genomsnittstiden blev 5,59min/km, vilket var bra med tanke på underlaget. Hälften av passet sprang jag i skogen bland rötter, lera och grus, därav mina möra ben. Grymt ändå att kunna genomföra detta utan att känna av nån skada!! Pepp och klapp på axeln till Sara med självdiciplin.







BLÅSIPPOR i skogen.
Jag är mammas dotter inser jag nu, stannar och tar kort på blommor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0