Välförtjänt träningsvärk

 

 

Träningsvärken har kommit och är här för att stanna denna vecka. Varmt välkommen och välförtjänt, dessutom! Loppet i helgen var för en gång skulle riktigt roligt och njutbart. Jag höll någorlunda jämt tempo hela loppet igenom och tyckte att de sista 5 km INTE var värre än att föda barn, till skillnad från Göteborgsvarvet för några månader sedan. Efter några km hittade jag en löparkompis och vi drog varandra in i mål, helt sjukt galet. Kommer säkert aldrig träffas igen men peppade varandra genom hela loppet och kramades och
presenterade oss efter mållinjen.


Foto: Snodd från Cissis blogg.

Cissi, min svägerska, numera även kallad blixten, sprang ännu snabbare än mig och hamnade under 1.52!! Det ni, småbarnsmammor.. Mycket credd till henne!

Far, Filip , Magda & Uffe , Mamma & Göran kom och hejjade och jagade runt oss. Pappa sprang hela 10km och siktar nu in sig på Stockholms Marathon 2011 har han nästan lovat. Då är han 61år och det vore rätt ballt...Lillebror Filip har redan anmält sig till hans första långlopp, Göteborgsvarvet 2010.


Dagen till ära firade vi syster Minnamonster som fyllde 29 med en snigel i magen.


På väg till Magdas firande. Matchimatchi! Gick under kodnamn Vivian under helgen, gissa varför.


Tårta, fika och kvällsmiddag på Helen's krog. Riktigt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0