Underbar eftermiddag

Vilket lyx att ha eftermiddagarna lediga till att leka. Efter jag hämtat Adriano på dagis så tog vi cykeln och stämde upp med Catharina & Nathalie för att äta Köttbullemiddag på IKEA. Man gör vad man kan för att de små liven ska äta och köttbullar står högt på Adris rankinglista. Hela fyra stycken åt han, och de är ju nästan enorma jämfört med mammas små delikatessköttbullar.

Adriano blir mer och mer självständig för varje dag och kan springa iväg en stund för att strax komma tillbaka. Så länge vi vet var vi har varandra och han inte springer all världens väg som han gör ibland... Han ropade glatt efter Nathalie och hon letade efter honom. Äntligen verkar de börja tycka om varandra.  Jag och Catharina tycker det skulle vara sååå roligt om de blev kära på riktigt med! De pussades för första gången idag. På riktigt!



Visst e de sockersöta tillsammans?


Hjälp mig mamma!




Spelar på munnen i badet. En av dagens bästa stunder!


Adriano somnar och jag sätter mig och njuter av IDOL. Gör en kanonstor Chailatte med tre(!) sockerbitar i, vilket jag i princip aldrig har i te annars. Det blir bara sååå gott!

CHALLO! Du e så rolig. Ska tillägna ett inlägg enbart till dig imorgon :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0